Kennel Delays

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Kennel Delays - 28 februari 2011 14:58

Nu är jag tillbaks! Det känns skönt må jag säga, som jag längtat efter min Keela och alla de små. Jag har dock haft 4 toppen dagar i Italien med massor av skidåkning och mys med min syster och hennes familj.


Men oj vad mina bebisar har vuxit på bara 4 dagar! Busiga som tusan och snorvassa tänder!


Men idag är även en ganska speciell dag, nämligen Keelas födelsedag!! =)

Min älskade älskade flicka fyller år! Ojojoj vad hon betyder mycket för mig. Världens bästa vän och följeslagare. Snart är det vår och vi kan ut och mysa i gräset. Tror jag ska anmäla oss till en viltspårskurs, det tycker hon är super kul! Och lagom till hennes födelsedag kom hennes halsband som jag beställt...

    


Och här är några bilder på "stjärnan" som vi kallar henne. Det är eventuellt denna lilla damen som kommer att flytta till Danmark.

      

Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards