Kennel Delays

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Kennel Delays - 15 februari 2011 16:33

Tyvärr blev det inget inlägg här i går eftersom jag hade fullt upp hela dagen!

Massor med plugg, och härligt valpbesök! I går fick bebisarna äta valpfoder för första gången och det tyckte dem om. Inget snack där inte! Idag har vi flyttat ut lådan till köket och gjort det lite större till dem. Här får ni en bildbomb-


Bebbarnas nya näste:

     


Bebbarna äter så duktigt:

   


   


Mr Air force fick lite Quality time:

         


Och herr Mini likaså, men han var så mätt så han somnade på engång :) 

  


Igår kväll var det fröken "Frallan" som fick lite egentid med min syster:

  


Så, hoppas jag gottgjort er för att jag inte bloggade i går! :)

Kram! 

Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards