Kennel Delays

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Kennel Delays - 18 februari 2011 15:14

Jag vill tipsa er alla som har Staff eller väntar på en staff ;) om dessa två kursverksamheter som finns i Sthlm. Båda två har lång erfarenhet av just Staffordshire Bullterrier.


Den ena finns i Bromma:






Den andra finns i Tullinge, www.hundlaroverket.se:

     

Av Kennel Delays - 18 februari 2011 14:38

Idag har min nya bok kommit! Super kul med nya hundböcker tycker jag!

Denna bok som jag beställt heter Släpp kontrollen lös! Den verkar bra, så jag hoppas jag kan lära mig något nytt ;)


Här är lite tips till er alla som gillar bra hundböcker:



Detta är min bibel. Den är lika tjock...om inte tjockare och här finns ALLT,  och då menar jag verkligen allt. Den tar dig från att du får hem din valp till att tävla elitlydnad. Alla moment finns beskrivna och den talar om steg för steg hur du lär din hund allt från fotpossition till platsliggning eller trix som att släcka lampor och stänga lådor. Men framför allt tar den upp alla vardagslydnadsmoment. Den är värd sin vikt i guld. BESTÄLL!

 


Klickerträning är det snabbaste och mest effektiva sättet att lära din hund olika saker. Den är lättläst och ger tips och råd till hur du använder din klicker i träning. Det finns färdiga träningsplaner och scheman. Super bra bok. LÄS!

  


Har i dag tagit lite bilder på en liten flicka som vi kallar för Morran =)

Hon är helt underbar och så jäkla mysig! Damen ville dock inte stå still men men, Här är hon:

          

Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards