Kennel Delays

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Kennel Delays - 6 februari 2011 21:50

I dag såg jag att en valp har börjat kisa med ena ögat! Så nu är det minsann grejer på gång här i lådan! Keela börjar mer och mer komma upp och umgås med oss, och idag var vi till och med en vända till skogen... Keelis, jag och Dagge! Jätte mysigt i det fina solskenet!


När alla valpar öppnat ögonen och kan gå tänkte jag ta hit min vän Maria med sin superduper-hightec-kamera och som är jätte duktig på att fota, så ska vi ta kort på alla bebisarna, en och en!



Och nu är det helt bestämt, vi har en export till Danmark och en till Norge vilket känns kanonkul!   


4 av 9 pärlor som snuttar, resten sover! Ibland har Keela tur och de diar i omgångar.

 

Oftast ser det ut på detta viset, dock lite mer kaotiskt, här sover några :)

  



Av Kennel Delays - 6 februari 2011 13:00


Pappa Zorro blev 2:a bästa hane och 5:a totalt på Årets Stafford i Sverige. I Norge blev han totalt 6e bästa utställnings stafford!


  




Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards