Kennel Delays

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Kennel Delays - 12 februari 2011 19:39

Idag har Mia och hennes dotter Malin, och Kenneth med hans dotter Josefine fått se sina valpar för första gången! Jag tror de gillade det dem såg :)

Vi fick hembakta bullar och jag tror 4 st åkte ner i min mage     

Kisstidningar fick vi också! Tackar för det! Känner att jag hittat kanonbra hem till mina små pärlor!! Ska bli spännande att se hur de växer och utvecklas nu för varje dag som går.

  

  


Idag har jag även noterat att bebisarna börjat sitta. Dom sitter och tittar och gnuffar. En liten tös har i dag för första gången morrat och hon provade även att skälla... blev så full i skratt för när hon skällde tog hon i så hon trilla omkull!   


Uppdaterar med bilder på valparna i morgon, nu är jag stuptrött.


Kram till er alla


Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards