Kennel Delays

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Checkar ut!

Av Kennel Delays - 29 mars 2011 15:03

Med detta tackar jag för mig och checkar nu ut. Det är dags att efter 9 långa veckor flytta hem till mig själv igen! Det har varit hur mysigt som heslt att bo med alla valpar hos Ami men nu ska det bli skönt att komma tillbaks till verkligheten. Ami har verkligen hjälpt mig med precis allt man kan tänka sig och tillsamans med mig sett till att alla valparna fått en bra första tid i livet. Nu är det bara Athena kvar, som skall bo hos Ami tills slutet av April då hon skall flytta till Norge! Hailey stannar kvar hos mig, för alltid :)


Vi har fått fram precis den typ av hundar vi ville ha. Alla med (än sålänge) ett super temperament vilket betyder att det ligger i deras nya ägares händer att göra dem till världens finaste, bästa, tryggaste och mest stabila hundar man kan önska sig. 


Men stort vemod tar jag nu min terrorist och går hem.   

Stor bamse kram till er, mina fina valpköpare.


(Givetvis kommer jag fortsätta blogga, nästan varje dag!)


 


 
 
Ingen bild

mia

29 mars 2011 15:24

Lycka till med din lilla goa Haley!!!
Ja det är nog världens finaste valpar du fått fram
du har helt rätt i att nu e det upp till oss att ge dom det bästa i livet!!!
Izor kommer få ALLT!!!!!Han har stulit mitt hjärta TOTALT
Amy har varit fantastisk som orkat men även du med skolan och allt TACK igen jag är världens lyckligaste matte
KRAMAR MIA

Kennel Delays

29 mars 2011 17:00

Tack Mia! Ja, jag är helt säker på att du kommer komma långt med Izor om du har ambitionerna! Stor kram från oss

 
Ingen bild

Mamma Ami

29 mars 2011 16:35

Mamma Ami fäller nästan en tår när världens finaste tjejer flyttar hem till sitt. Men vi bor ju nästan grannar o lilla Hailey kommer att vara hos mormor dom dagar Isabelle fortsätter att studera till sjuksköterska.

Kennel Delays

29 mars 2011 16:57

Tack Mammi!! =) Du är bäst!

 
Ingen bild

Kenneth

29 mars 2011 21:26

Ni ska ha cred för erat tålamod..Ni har varit superduktiga..Jag är så glad att lille "Mini-puffen" blev precis den hund vi ville ha, kan inte bli bättre än så här..Han charmar alla han träffar m sitt otroligt söta utseende och kommer få det bästa av det bästa..
Inte hej då,,,utan på återseende :-)

Kennel Delays

29 mars 2011 22:58

TACK Kenneth! Det värmer otroligt mycket! Vi är super glada att Atlas passade er som handen i handsken och att ni är så nöjda! Klart som tusan det inte är hejdå, mig blir ni inte av med på mja...hur länge lever en staff? 15 år ca ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kennel Delays - 27 april 2011 19:22

Välkomna alla från A-kullen på valpträff - 15 Maj!       Först och främst skall vi träna lite inför utställningen som äger rum den 12 Juni i Eskilstuna =) Det kommer att bli lite olika "prova på" övningar i andra moment och vi kommer att träna ...

Av Kennel Delays - 22 april 2011 16:21

Av ingen mindre än Wilma och hennes matte Helene! Jag satt ute på framsidan och väntade på dem, och då fick jag syn på underbara lilla Wilma som kom gåendes så fint sitt babyrosa koppel! =)     Syrrorna kände inte riktigt igen varandra i början o...

Av Kennel Delays - 19 april 2011 19:56

Som ni vet jobbar jag en heldel nu så det blir inte mycket tid över till bloggen, för på min lediga tid blir det till att träna hundarna =)   Hailey är jätte duktig på att gå i koppel med ögonkontakt och är kontaktsökande nästan hela tiden! Hon ä...

Av Kennel Delays - 12 april 2011 10:01

Jag vill bara påminna er mina kära valpköpare att denna veckan är det dags för avmaskning igen! Banminth finns receptfritt på apoteket. Och för er som inte bokat 12 veckors vaccinationen än så är det hög tid då dem är 12 veckor nästa vecka! =)   ...

Av Kennel Delays - 10 april 2011 14:37

Hailey och Athena, i vått och torrt       Athena på framsidan    Athena och Hailey i Dagges bädd   Hailey o Athena på promenad   Athena, Hailey och Dagge   Moa i Carinas knä som hälsar på Athena och Hailey   Hailey till vänster o At...

Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards