Kennel Delays

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Kennel Delays - 4 mars 2011 11:48

Och här kommer bilder på Greta, som numera är en riktig liten knubbis! Hon har en suuuper stor mage! :) Hon har också vuxit till sig och ser riktigt lovande ut. Hon har idag varit på upptäcksfärd och spöat upp sina bröder, det kan dom behöva! 


Korven!! :)

    

Kolla in skrynkelhakorna! 

  

Greta är en riktigt fin tjej, även fast hon är en liten knubbis ;)

          

Så! Nu tror jag att jag fotat alla valpar! Ska försöka hinna ta bättre bilder någon dag när jag lyckas släpa hit min vän med superduper kameran! :)


Kram!!

Av Kennel Delays - 4 mars 2011 11:42

Här kommer lite bilder på "vita", som vi kallar henne. Hennes familj har inte riktigt enats om det perfekta namnet än :)


Hon är en riktig liten busfia. Hon älskar att bita sina syskon i öronen och krälar hela vägen upp i fanmen på en så hon kan få lite kärlek. Hon blir bara snyggare o snyggare för varje dag! 

  

Vad tusan är det där?...

  

Sniff sniff.... 

  

Ätbart?...  

Snyggingen!

  

Jag är sååå glad för denna lilla tjejen kommer att gå på samma kurs som mig o min valp! =)

Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards