Kennel Delays

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Kennel Delays - 9 mars 2011 19:53

Ja idag har vi haft fullt upp!

Förutom egna fritidsaktiviteter så har Izors nya pappa och Atlas nya mamma varit här på förmiddagen och ätit lite lunch med oss, och tokmyst med sina små. 


Efter det blev det en långis i skogen med Dagge och Keela. Det var välbehövligt. Keela börjar bli sig själv igen och var ganska uttråkad framåt eftermiddagen då jag inte han ta nån riktig promenad. Sedan kom Rockys nya pappa förbi och pussade lite på deras nya familjemedlem, som var helt sjövild! Han for omkring som en liten virvelvind =) Resten av Rockys familj kunde inte följa med, så jag anar att de var liiiite avis på att Tomas fick möjlighet att mysa lite med deras lillkille. 


Har inte hunnit fota något men jag lovar att det kommer! 

Så tills dess får ni titta lite på Keela när hon var bebis. En mycket undernärd sådan ;) och hon liknade mest en lite griskulting!


Så här såg det ut när jag hämtade min lilla prinsessa för två år sedan =) Vi har inte ens hunnit sätta oss i bilen på denna bilden! Det var den lyckligaste dagen på väldigt länge.

  

Keelis tyckte hennes nya hem var lite konstigt första timmarna och såg såhär liten och hjälplös ut:

  

Men snart kom hennes riktiga jag fram och hon snarkade så gott på soffan:

  

Ett tag undrade vi inte om hon var en liten minifris trots allt:

  

Hon tyckte det var mysigt att sova på den nystrukna tvätten:

  

Åka båt till landet får man göra varje sommar! Då får man den fula flytvästen på sig så man knappt kan röra sig:  

Keela 4 månader och så himla fin, min gris      

Imorrn kommer valpbilder, lovar!


Kram på er!

Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards