Kennel Delays

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Kennel Delays - 2 mars 2011 23:36

Eller vad tycker ni?


Keela 5 veckor vs. Frallan 5 veckor =) Jag tycker iallafall att likheten är slående.


  

Av Kennel Delays - 2 mars 2011 19:09

På begäran lägger jag även upp bilder på Atlas =)

Detta är en grabb som verkligen har vuxit ifatt sina syskon. På bara 162 gram entrade han världen. Och idag är han en redig liten pjäs. Så himla söt är han när han gör sina små busförsök. Han har börjat puckla på brudarna i kullen och han tycker det är super kul att leka med oss människor! :)


Atlas tycker jag är konstigt som vill att han ska stå still, så han ger mig en suspekt blick! 

 

Såja =)

 

Lillvildingen vill heldre busa! :)


Okej jag kan stå liiite still om jag får gnaga på ditt finger...

   

    

Atlas är såååå oskyldig ;)   

Så går det när man smakar på blommor!   

Hoppas ni gillar honom =) Han är min lilla lakritspuff! 

Av Kennel Delays - 2 mars 2011 19:00

På begäran kommer här några bilder på en nyvaken Rocky och storebrorsan Dagge aka Mogge =)


(OBS! Jag har gjort så det går att högerklicka och spara ner bilderna som jag lägger upp här, så ni kan använda dem på era bloggar, facebook eller bara vill ha dem på er data.)


Sötnosen har börjat bli en liten vilding han med! Bus är super kul tycker han och han brukar mer än gärna attakera Amis tofflor!     

 

 Rocky kan redan ligga som en äkta staff...alltså som en liten groda =)     

Hmmm..vad är det här?

     

 Kissa på filten är mys =)    

Rocky undrar varför han måste vara still

 

Jag biter Mogge i benet i stället... hehe ;)

    

Hoppas ni är nöjda! Som sagt är det inte så lätt att få bra bilder på vildingarna! =)

Av Kennel Delays - 2 mars 2011 13:03

Idag har jag o Keelis vart i el-ljusspåret och busat! Det var behövligt. Underbart väder  vilket är alldeles utmärkt en dag som denna. 

      

Eftersom det är ganska mycket hundar i spåret vid just den tiden fick Keelis ha långlinan på, så hon ändå fick vara "lös" och springa av sig ordentligt. 


Hemma är hon inte sen att ta bästa solplatsen. Där solen skiner in genom fönstrena hittar jag alltid min lilla solstråle.   

      

Och barnaskaran har tagit över mopsenskorg. Den är finfin tycker dem! Mjuk och härlig =)

 

Och som ni ser är det ett busfrö som drar i gardinen! Mums! 

  

Av Kennel Delays - 2 mars 2011 00:26

Blev valparna i går! tiden går så fort! Idag har hela bunten verkligen terroriserat här hemma. De har nämligen varit på upptäcksfärd på egen hand i dag. Det resulterade i ett antal kisspölar, lite toffeltuggande, sopkvastmuck, skoutskällning samt mopsjakt. Det Tyckte dem var super kul och jag med som iaktog dem i bakgrunden med ett leende på läpparna. Keela diar mindre o mindre nu och går bara in en liten stund då o då för att titta till dem... givetvis kommer dem som 9 små pirayor som mer än gärna snuttar lite tutte. 


Mopsjakt 

 

3 små banditer smider planer

 

 Attack!!

  

Izor blir tagen på bar järning när han ligger och strimlar tidningar!

  

En liten tös blev trött efter ett boxningspass med påsen brevid

  

Idag hittade jag även Keelas aktiveringsboll så jag gav henne middagen i den, vilket hon verkligen uppskattade. Den har vi saknat! =)

  

Kram på er!

Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards