Kennel Delays

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Kennel Delays - 11 mars 2011 15:37

Jag började med en promenad med Keela och Dagge på en halv mil. Det var jätte skönt! Underbart väder =) 


När vi kom hem var det vildingarnas tur! 

Här kommer en bildbomb från dagen:

          

Atlas :)

  

Greta gnager på lite jord

  

hmmm var har jag hamnat?  

Atlas och Izor. Fegsnören!  

Ska jag verkligen gå ut där?  

Athena... som vanligt inte rädd för nått!  

Atlas och Izor. Vilka jäkla tuffingar ;)  

Greta är nyfiken  

Athena går rakt fram till vattnet som rinner ur stupröret :)  

Greta är lite försiktig...  

Atlas och Rocky  

Feghögen       

Alfi påväg ut, dock liiite svårt att gå på tröskeln  

Izor vågar inte riktigt röra sig över huvud taget utan kör "frys" metoden och hoppas på att om han är riktigt stilla kanske han teleporteras in i värmen igen.       

Alfi :)

  

Rosen, Greta och Vita sitter ovanpå mammas rygg och terrorieserar  

Stackars Keela, så snäll som hon är :/  

Min Hailey        

Rocky bland sina trygga mjukisdjur    

Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards