Kennel Delays

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN!!!

Av Kennel Delays - 26 januari 2011 04:15

I natt har Keela fått sina valpar! (20110125)
Allt har gått kanonbra och Keela har skött sig utöver mina förväntningar. Det har varit en otroligt lättsam förlossning!

Jag är härmed mycket stolt att presentera Delays A-Kull, 10 Valpar varav 6 är tikar och 4 är hanar.

  


  
Ojojoj vad vi är lyckliga och vilken UNDERBAR hund Keela är! Kommer bli världens bästa mamma!!! :)


Nu är vi helt och hållet slut. Hör av mig till alla mina härliga valpintressenter när jag vaknat till liv igen. Kram till er alla!

 
 
Ingen bild

Maria Larsson

26 januari 2011 07:49

ÅÅÅÅ stort grattis vaknade och gick in direkt på eran sida och blev så glad :D. Hoppas att allt gick bra :)
Hoppas det finns en liten kille till mig där :)
Kram Maria från Jönköping

 
Ingen bild

Kenneth

26 januari 2011 10:07

Grattis.. Jösses vad kul..10st, herregud..Det var ju knappast väntat..
Vad duktig hon o ni varit..

Kram från Kenneth o Mia

 
Ingen bild

Kropf

26 januari 2011 17:45

Vilka sötnosar...
Bra jobbat Keela!
Kramisar från oss alla //

 
Ingen bild

Kenneth

26 januari 2011 22:43

Min äldsta dotter Jossan: det här kommer bli dom längsta veckorna i mitt liv (dvs 8v) :-)

Kennel Delays

27 januari 2011 12:49

Ja det förstår jag! Jag kommer aldrig glömma när jag väntade på Keela. Men snart får ni iallafall komma och träffa dem!

 
Ingen bild

Tina Köster

26 januari 2011 22:47

Finfina Keela som satte spår i mitt hjärta, den korta stund jag var hos er.
Så duktig hon är och en eloge till en superuppfödare :) Stort lycka till!
Jag vill följa varje liten individ när de växer upp och blir stora busar ;)
Kommer att följa bloggen mkt aktivt!
Kramkram till mamma o bäbisar <3

 
Ingen bild

Tina Köster

26 januari 2011 23:09

Finfina Keela som satte spår i mitt hjärta, den korta stund jag var hos er.
Så duktig hon är och en eloge till en superuppfödare :) Stort lycka till!
Jag vill följa varje liten individ när de växer upp och blir stora busar ;)
Kommer att följa bloggen mkt aktivt!
Kramkram till mamma o bäbisar <3
Tina

Kennel Delays

27 januari 2011 12:49

Tack för fina ord! Ja jag tycker helt klart du ska kika in då och då! Allt går jätte fint här hemma och Keela är en toppenmamma!!
Kram

 
Ingen bild

Mia

27 januari 2011 13:23

Hej!!!
Han e UNDERBAR!!!!
Jag svävar på små moln kan inte fokusera på ngt
annat .......
Längtar såååå Kram Mia

Kennel Delays

27 januari 2011 13:26

Ja han är superfin! Riktigt häftigt med bara en tass som är vit! =)Förstår att ni läntar!! Snart får ni komma o hälsa på! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kennel Delays - 27 april 2011 19:22

Välkomna alla från A-kullen på valpträff - 15 Maj!       Först och främst skall vi träna lite inför utställningen som äger rum den 12 Juni i Eskilstuna =) Det kommer att bli lite olika "prova på" övningar i andra moment och vi kommer att träna ...

Av Kennel Delays - 22 april 2011 16:21

Av ingen mindre än Wilma och hennes matte Helene! Jag satt ute på framsidan och väntade på dem, och då fick jag syn på underbara lilla Wilma som kom gåendes så fint sitt babyrosa koppel! =)     Syrrorna kände inte riktigt igen varandra i början o...

Av Kennel Delays - 19 april 2011 19:56

Som ni vet jobbar jag en heldel nu så det blir inte mycket tid över till bloggen, för på min lediga tid blir det till att träna hundarna =)   Hailey är jätte duktig på att gå i koppel med ögonkontakt och är kontaktsökande nästan hela tiden! Hon ä...

Av Kennel Delays - 12 april 2011 10:01

Jag vill bara påminna er mina kära valpköpare att denna veckan är det dags för avmaskning igen! Banminth finns receptfritt på apoteket. Och för er som inte bokat 12 veckors vaccinationen än så är det hög tid då dem är 12 veckor nästa vecka! =)   ...

Av Kennel Delays - 10 april 2011 14:37

Hailey och Athena, i vått och torrt       Athena på framsidan    Athena och Hailey i Dagges bädd   Hailey o Athena på promenad   Athena, Hailey och Dagge   Moa i Carinas knä som hälsar på Athena och Hailey   Hailey till vänster o At...

Presentation


Välkommen! Den här bloggen handlar om vad som händer hos oss på Kennel Delays.

Fråga mig

1 besvarad fråga

A- Kullen

               

                      

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards